neděle 28. května 2017

SNÍDAŇOVÉ KAKAOVÉ MLÉKO BEZ CUKRU

Taky máte rádi kakao? Já si občas ráda dopřeju kakao, které si umíchám z kakaového prášku a cukru a zamíchám do mléka. Můj muž se tím nezdžuje a rovnou si dá do mléka granko. A syn mu to pak s nadšením vypije. :-) Nevidím to moc ráda a tak me napadlo dnes využít přebytku banánů a udělat kakao jinak. Přidala jsem ještě oříšky a chia semínka a najednou z toho vznikl sytý nápoj plný vitamínů, bílkovin a kvalitních tuků.



Ingredience:
- 3 zralé banány
- 2 lžíce kakaa
- 1 hrst lískových oříšků
- 2 lžičky chia semínek
- cca 250 ml mléka - lze přidat či ubrat dle chuti (já jsem použila kravské ale lze použít i jakoukoli rostlinnou alternativu - např. ovesné, sojové apod.)


Postup:
Nejdříve si namočíme chia semínka do trochy mléka a necháme aspoň půl hodiny nabobtnat.
Poté můžeme začít s přípravou nápoje. Já doporučuji nejdříve rozmixovat oříšky a až pak přidat zbytek ingrediencí. Pokud bychom naházeli vše dohromady, může se stát, že se oříšky nerozmixují úplně a zůstanou v nápoji kousky. Takže nejdříve rozmixujeme oříšky, pak přidáme zbytek ingrediencí kromě namočených chia a mixujeme dohladka. Nakonec přidáme i namočená chia semínka i s mlékem a jen zlehka promixujeme a máme hotovo. Dobrou chuť :-)


Poznámka: Pokud chcete mít nápoj rovnou pěkně vychlazený, doporučuji banány předem zamrazit.


Počet porcí: 2 (cca 2 dcl na porci)
Doba přípravy: 10 minut + nabobtnání chia semínek




Žádné komentáře:

Okomentovat